Tuesday, March 07, 2006

Teknikaliteter II

Senaste veckan har jag på olika sätt försökt få min blogg att synas och räknas, typ sådär som vi människor ofta vill göra lite till mans. Sålunda har jag besökt olika mysko sajter där jag registrerat mig och försökt begripa hur man skall gå vidare. Bloglines, Feedburner, Knuff och Nyligen har sett mig komma och gå, men först idag hittade jag en tillräckligt enkel instruktion för att hamna i ett räkneverk - Bloggtoppen. Vad detta skall leda till vet jag inte riktigt, men jag antar att jag nu mer exakt kan se hur få som läser. Bra.

Lite lagom förbryllande - och knäckande -är det att kolla hur få/många som kollat min "complete profile". Förbryllande för att det hoppar så. Först var det 25 stycken i två månader, sedan över en natt 57, därefter 116 skitlänge och nu 137. Wow! 137!

No comments: