Saturday, May 12, 2007

Tjatigt

Ungefär en gång i månaden skriver jag numer en post där jag ber om ursäkt för inaktiviteten. Sedan gör jag någon slags uppsamling, samt lovar bot och bättring. Ser väl ingen större anledning att frångå den formeln egentligen, men lite tjatigt känns det.

Är möjligen - i någon slags bemärkelse - mellan jobb, och då kan jag ju passa på att fråga om någon känner någon tänkbar mecenat. Upplägget skulle kunna vara att jag bloggar mest hela tiden, varvat med skrotande, skivlyssnande, läsande, bakande och annat jag gillar. Mecenaten ordnar min försörjning. Vet ni någon?

Kan tillägga att arrangemanget tidigare funkat utmärkt, men att min dåvarande sponsor lämnade organisationen till förmån för en kommunal förskola.

1 comment:

Redaktörn said...

Ack, vad har inte föräldraförsäkringen betytt för svenskt kultur- och samhällsliv.
För att inte tala om den påvekan försäkringen haft på älgstammen utbredning i riket.